زورق: محله‌های لندن

لندن شهر بزرگ و پر جمعیتی‌ست و از طرفی توریست‌های زیادی به این شهر سفر می‌کنند؛ اما با این حال در لندن گم نمی‌شوید. منطقه‌های لندن با دقت از هم جدا شده‌اند و در هر منطقه هم می‌توانید وسایل نقلیه‌ عمومی پیدا کنید، هر محله آنقدر دیدنی دارد که ساعت‌ها سرگرم‌تان کند. در لندن چند محله‌ی اصلی وجود دارد که بر اساس موقعیت جغرافیایی نام‌گذاری شده‌اند.


منطقه وست‌اند لندن

وست‌اند را به قلب لندن می‌شناسند؛ جایی برای عاشقان خرید به خاطر مراکز خرید زیادش در خیابان آکسفورد، کاونت گاردن و میدان ترافالگار. محلی برای تئاتر دوستان با سالن‌های تئاترش و جایی که محله چینی‌ها با رستوران‌های و غذاهای مخصوص چینی‌اش منتظرتان است. گالری ملی هم در وست‌اند لندن قرار دارد و در این محله تعداد زیادی رستوران و کافه پیدا می‌کنید.


سیتی لندن

سیتی لندن که شهری‌ست در دل لندن و قسمت قدیمی و تاریخی شهر لندن حساب می‌شود؛ برج لندن در این قسمت از شهر قرار دارد. سیتی لندن جایی‌ست که رستوران‌ها و مراکز خرید زیادی درونش قرار دارد و شکسپیر دوستان به این محله می‌روند تا در رویدادهای فرهنگی مربوط به شکسپیر شرکت کنند.


منطقه بنک جنوبی لندن

بنک جنوبی که چشم لندن در آن قرار دارد؛ جایی که منظره‌ی تمام شهر را در آن می‌توانید ببینید. سیاه‌چال لندن با صف طولانی مشتاقانش و تیت مدرن هم در این قسمت لندن قرار دارد که با یک پیاده‌روی دل‌انگیز از آن به کلیسای جامع سنت پل می‌رسید. بارو مارکت با میوه‌ها و سبزیجات تازه و غذاهای اورگانیک در بنک جنوبی منتظرتان است.

منطقه است اند لندن

است‌اند محله‌ای که بیشتر سیاه‌پوستان در آن زندگی می‌کنند. جایی که جوانان هنردوست به آن رفت‌وآمد دارند و به گالری‌هایش معروف است.
بیشتر هتل‌ها در غرب لندن قرار دارند. جایی که هم حمل و نقل عمومی راحت‌تر است و هم مراکز خرید و رستوران و دیدنی‌ها در آن جمع شده‌اند. با این حال در لندن از جایی به جای دیگر رفتن کار راحتی‌ست. هتل‌تان را هر جای شهر که انتخاب کنید، به راحتی می‌توانید به جاهای دیگر لندن بروید.